Idrettsuka i Østmarka – påmeldingen er åpen

Idrettsuka i Østmarka – uke 33 – mandag 14/8 til fredag 18/8 fra kl. 08.30 – 15.00.

Under «Idrettsuka i Østmarka» skal vi innom mange ulike idretter, som kan være skiøvelser, karate, balløvelser, friidrett, orientering, turn og tur i marka for å nevne noen. Vi gleder oss til å treffe dere alle sammen i en trygg, sosial og sportslig utfordrende uke.

Arrangementet er åpent for alle barn/ungdom født i 2008-2014, både medlemmer i Rustad IL, andre klubber og også de som ikke er med i noe idrettslag.

Aktivitetene vil bli ledet av Rustad`s flotte junior- og seniorutøvere/trenere med høy kompetanse og kreativitet og det vil i tillegg komme spennende gjestetrenere. Stikkord for uka er å ha det gøy med idrett.

Enkelte øvelser er tiltenkt de yngste og noen øvelser er tiltenkt de eldste. Det vi kan love er at det vil bli en variert uke for alle.

Mer informasjon finner du her: langrenn.rustad-idrettslag.no/?page_id=215

Direkte link til påmeldingsskjema: https://www.deltager.no/Landslagetsfriidrettsskole/event/idiostmark2023#init